Årets första dopp

Har verkligen varit underbart väder idag! Har legat och solat hemma, men jag tröttnade ganska fort när min lillasyster skulle komma och hälla kallt vatten på mig hela tiden, så jag åkte till Nathalie.
Sen åkte vi vidare till Julia och vi gick ut och sprang, dock bara jag och Julia eftersom att Nathalie fortfarande är sjuk och äter medicin. Sen när vi hade sprungit klart så badade vi faktsit i sundstaälven! Till en början var det sjukt kallt, men sen var det inte så farligt, så vi hoppade i flera gånger!
Sen fick vi sällskap av 2 förbispringade killar som kom och satte sig vid oss, dock var dem tråkiga och ville inte bada..
Åkte hem med sjubussen, och nu borde jag egentligen plugga, har en sista inlämning, plus att jag ska "hålla tal" imorgon, så borde skriva det, men jag orkar inte..
Bilder kommer när Julia har lagt upp, har somsagt ingen kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0