Dag 7

Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Någon jag saknar
Dag 09 - Två dagar jag längtar efter
Dag 10 - Fem bilder från ett minne 2010

1. Jag har sjuk fobi för sprutor. Föredrar att bli sjuk framför att ta en spruta, skulle tillomed hellre hålla i en spindel.
2. Klarar inte av att vara i ett förhållande. Det funkar helt enkelt inte.
3. Har inte ätit på McDonalds på flera månader ( om man bortser från glassen i lördags).
4. Älskar Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm, tycker att de borde visa dem varje jul!
5. Är egenligen ganska blyg, iallafall när jag möter nya människor.
6. Avgudar Kent, finns inget bättre band!
7. Jag tycker att det är fult när killar har för stora muskler, lagomt är alltid bäst!
8. Klarar inte av att hålla det städat på mitt rum, golvet är en bra plats för kläderna.
9. väger mig varje dag, har dock lovat Julia och Nathalie att inte göra det på en månad och en vecka.
10. Älskar att rota i min grannes garderob och ta med alla hennes kläder hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0