Det är tomt

Åkte till Adam på fest igår, det var kul, trevligt att få träffa folk som jag inte har träffat på länge!
Idag skulle jag egentligen ha vart i stan klockan ett, men jag vaknade kvart i ett och missade därmed bussen och hade ingen som kunde skjutsa, så jag blev hemma.
Sen gick jag ut och sprang, först sprang jag själv och sen hämtade jag Tindra för hon ville också med, så vi sprang en liten kortis :)
Resten utav kvällen ska jag ägna mig åt naturkunskap så jag kan bli klar med den uppsatsen någon gång!
Också är det väldigt tomt, för varken Johanna eller Johanna är hemma(granne,syster), båda är på studentresa och det är tomt här, är van vid att alltid ha någon utav dem här!
Men men, får se det positivt, har hela min systers garderob för mig själv nu hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0