.

Vaknade halv ett imorse av att natha ringde och frågade om de skulle komma och hämta mig eftersom att vi skulle vart hos susanna klockan 12. haha rätt ovärt.
Men jag gick ut och sprang, duschade och åt och sen körde mamma (jag körde dock) mig till herrhagen där vi skulle måla om i susannas nya lägenhet, men jag och natha satt bara och kollade på och åt bullar! mums!
Sen träffade vi Dorentina, Emelie och Amanda och vi gick till sandgrund för att kolla på " bara på låtsas", och sen åkte vi hem till natha, åt mat och fixade oss och åkte på fest.
Dock var det ovärt så redan klockan 11 ringde vi erik som kom och hämtade oss, vi åkte till robin först men jag och Natha ville hem så han körde oss till henne sen.
Vi satte oss och åt chips och dipp och kollade på "Eva och Adam, fyra födelsedagar och ett fjisko" och sen tog jag två bussen hem. Ah, rätt ovärd kväll ändå
galet fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0