Fest på en tisdag? Varför inte

Dagen i tisdags var ganska dryg, har ju så långa dagar varje tisdag!
Men vi lyckades lura våran bibliotikarie att vi behövde ett kopierat ansikte till en skoluppgift så Dorentina fick stå och kopiera sitt huvud med hjälp utav kicki haha!
Efter skolan åkte jag hem, och sen åkte jag direkt till Nathalie och fick en överaskning hihi, mat <3
Runt 8 åkte vi till Julia och när vi skulle gå från stan till Sundsta så började det spöregna och blixtra och åska.. Jag var lite smårädd sådär.
Sen drack vi och hade det trevligt! Ett tag iallafall haha!
Sen på morgonen vaknade jag och kände att nej, till skolan orkar jag inte dra, så jag somnade om. Runt 10 tror jag det var, så väckte Ebba mig och Julia hade stått och lagat mat haha så söt!
Sen drog jag till skolan runt 12 ändå, träävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0