Har haft en jobbig dag

Jag har haft en fruktansvärt jobbig dag! Först hade vi 3 timmars psykologi, sen projektarbete i en timme!
Sen åkte jag och Natha till Älvkullen för att hämta min väska, och så bestämde vi oss för att gå tillbaka till stan istället för att åka buss! Det slutade med att vi hamnade på nästa hållplats och väntade på bussen istället. Men den körde förbi.. Så vi fick gå iallafall!
Sen kom jag hem runt 4 och var tvungen att plugga, vilket jag inte orkade. Skrev klart några grejer, men bra blev det inte.. Har jättemycket kvar att göra, och allting ska egentligen vara klart imorgon, men jag får nog skjuta lite på det..
Nu måste jag faktist gå och sova, annars kommer jag aldrig klara av morgondagen! Bara fyra dagar kvar av praktiken! Både skönt och lite sorgligt!
haha jag är ju sjukt grym i paint ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0