new shoes

Hade en ovärd dag i skolan idag, som vanligt. gjorde ingenting på första lektionen, och sen ingenting på den andra.
Sen hade vi projektarbete och vi fixade nya sponsorer! GÖD.
Sen åkte vi till stan och träffade Anna, tog en kaffe på espresso house och sen shoppade vi lite.
Gick in på outleten där de säljer Nelly kläder/skor, och vi blev galna.
Hade nästan inga pengar, men jag köpte ett par skor, värt! plus så köpte jag ett par örhängen.
Sen hämtade johanna och jonathan mig och vi åkte hem, så får jag reda på att mamma hade tagit mina praktikpapper, haha skräll!
Sen gick jag hem till johanna och vi kollade på alla hennes studentsaker, jag vill med ta studenten iår..
Galet snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0