Vill också på studentresa

Började dagen med att gå 8 km, efter ett tag tröttnade jag och Natha och vi ringde Deas som körde hem oss!
Sen gjorde vi ingenting och jag kom hem och fortsatte göra ingenting. Sen gick jag till jojjo&jonte och vi åkte till stan för båda skulle jobba. jag följde med johanna till hennes jobb och jag pluggade lite.
Sen skulle vi till Sundsta för att skriva på sommarjobbspapper, men jag skulle egentligen varit där igår så det gick inte och nu vet jag inte hur det blir höhö.
Sen åkte vi till henne och började packa för hon åker till ayia napa idag. FUSKIT! Jag tror jag var mer nervös än vad hon var haha!
blabla, det vad jobbigt att säga hejdå, är så van vid att alltid kunna gå över gatan för att få prata med henne.
La förresten undan en klänning från Gina Tricot idag som jag ska köpa imorgon när jag får pengar av papi! Lång-klänning faktist! Trodde aldrig att jag skulle köpa en sån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0