we had a lot of moments but it did'nt last forever

Hade prov idag, vilket inte gick så bra eftersom att jag egentligen inte skulle till skolan, så jag hade inte pluggat någonting.
Efter skolan, som förövrigt var ovanligt dryg idag, mötte vi (jag och nathalie) Julia, Håkan och Torgny i stan och gick runt lite med dem för att köpa en present till julias bror. Sen åkte vi till Natha och bakade kladdkaka med glass och varma hallon. Efter ett tag blev det fullt hus, hennes mamma, hennes syster med hennes kompis och hennes bror med sin flickvän, riktigt trevligt må jag säga haha! Den familjen är verkligen en sort i sig, eller hur man säger, och jag älskar det haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0