you appear just like a dream to me

Var en ganska dryg skoldag idag, träffade dock den smartaste 16-åringen någonsin! Om man sa sitt personnummer till honom så kunde  han räkna ut vilken veckodag man var född på, och man kunde ge honom vilket svårt tal som helst och han kunde räkna ut det, med decimaler och allt! Helt sjukt!
Efter skolan hängde jag på biblioteket med Alicia en stund, hittade dock ingen bok jag ville läsa.
 Har även skickat in en jobbansökan, så ringde de mig igår, men jag var såklart inte vid telefonen då, så idag har jag hängt vid telefonen hela dagen, så drar jag bara ut en kort stund för att springa, och gissa vilka som ringer undertiden!? sjukt irriterande.


mmmmh sommar vore igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0